zaterdag 19 juli 2014

zijn alle homo's vrouwelijk ?

Zijn alle homo's vrouwlijk? Zijn alle lesbie's mannelijk ? Kan ik homo zijn maar toch mannelijk? Ik ben lesbi moet ik nu een tuinbroek aan? Moet ik mij nu mannelijk of vrouwelijk gaan gedragen? 

Het zijn weer veel vragen met verschillende antwoorden die je heel kort kunt beantwoorden en heel uitgebreid. Het korte antwoord is jij bent wie je bent elk persoon zit anders in elkaar. De een is heel mannelijk en de ander vrouwkijker.


Waarom is de een mannelijker dan de anderen?
 Dat heeft te maken met hoe je in elkaar zit en het aantal mannelijke hormonen. Dit staat uitgebreid uitgelegd in het vorige artikel maar het is natuurlijk ook een deel karakter.
Klik hier voor het artikel


zijn alle lesbische vrouwen mannelijk en alle homo mannen vrouwelijk?

Nee dat is het niet geval je hebt ook hele vrouwelijke lesbische vrouwen. Geef maar toe hoevaak zie jij een lesbi met heel korthaar en en een tuinbroek aan. Ik persoonlijk (bijna) nooit en tegenwoordig dragen ook veel hetero vrouwen een kort kapsel.
http://picklesandketchup.files.wordpress.com/2011/03/staff-survey_stereotype.png
Dus of je nou een vrouwelijk of een mannelijk karakter hebt blijf jezelf! 

Hoe moet ik mij gedragen mannelijk of vrouwelijk?

Jij moet zijn wie je bent en als jij het fijn vind om een wijde broeken te lopen met een wijd t-shirt draag het en als jij een strak jurkje aan wil trek hem aan. Het is maar kleding om het zo te zeggen en ik vind dat jij je prettig moet voelen in jou kleding en draag kleding die bij je past. Draag geen jurkje als je je er onprettig bij voelt. Ik kan de vraag niet beantwoorden of jij je nou manelijk of vrouwelijk moet gedragen als ik jullie was zou ik mij me er niet teveel mee bezig houden. Jij bent jij en ben jezelf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten