zaterdag 10 januari 2015

De voordelen van lesbisch zijn!

Alle nadelen hebben voordelen, ookal vind ik lesbisch zijn niet zo'n nadeel. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Dus ik zat te denken en ik dacht ik ga 10 voordelen bedenken en ze met jullie delen. Onder de 10 voordelen staat een klein motiverende tekst over hoe leuk het is om lesbisch te zijn

Bron


  1. Geen ongewenste zwangerschappen
  2. Je bent uniek (vind ik persoonlijk erg leuk )
  3. Als lesbi snap je wat een man in een vrouw ziet en je kunt gezellig mee praten.
  4. Op het gebied van seks zijn er meer overeenkomsten zoals een gelijk libido gehalte. 
  5. Lesbisch blijven vrouwen en de meeste vrouwen vinden het heerlijk om een avondje gezellig film te kijken met een maskertje op terwijl je nagels gelakt worden.
  6. Lukt je eyeliner niet misschien kan je partner het wel of een opgestoken kapsel
  7. Tijdens het zoenen heb je geen last van een prikkende baard.
  8.  Je bent samen ongesteld in een relatie, dat is fijn omdat je weet hoeveel pijn het kan doen en je weet wanneer je beter bij haar uit de buurt kan blijven.
  9. Je begrijpt elkaar beter in een relatie.
  10. Als ik geen lesbi was zou ik niet bloggen en hobbyloos zijn.



Lesbisch zijn is leuk!


In het begin is het helemaal niet zo leuk om lesbisch te zijn want je bent ''anders'' en dat is in het begin heel vervelend als ik het netjes uitdruk. Maar de '' ontdekking '' is schokkend voor jezelf. Op het moment dat je jezelf helemaal geaccepteerd hebt is het geen ding meer. Ik zeg zelf altijd dat het feit dat ik lesbisch ben maar 1 deel van mij is en eigenlijk zegt dat niets over hoe mijn karakter in elkaar zit en hoe ik ben.

Achteraf denk ik vaak waar heb ik mij druk om gemaakt. ja ik val op vrouwen en als iemand dat niet kan accepteren dan zegt dat iets over die persoon en niet over jou. Vergeet niet hoe leuk het leven is en als het nu niet goed gaat is dat een teken dat het over een tijdje veel beter gaat
 



Dit waren een aantal voordelen. Weet jij nog meer voordelen? laat ze achter in de reacties!



Anderen artikels





3 opmerkingen:


  1. Do you need a credit/financial help for your business, mortgage, rent, personal loan, loan for a car or buy a house or even tuition fee for your child? We offer funding at a very low interest rate of 2.5%. All interested Applicants are to contact us via email;mikemorrisfinancegroup@gmail.com with the below information

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil Lord Bubuza erkennen omdat hij me heeft geholpen mijn relatie te herstellen, hij heeft mijn vreemdgaande vriend laten stoppen met vals spelen met zijn spreuk. Mijn vriend bedroog en was respectloos, onze relatie was stressvol en we gingen 3 keer uit elkaar voordat ik via WhatsApp contact opnam met heer Bubuza voor hulp:: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering en vertelde me wat ik moest doen. Het was heel verrassend en schokkend, want 15 uur nadat ik had gedaan wat heer Bubuza had opgedragen, kwam mijn vriend terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Mijn vriend bedriegt me niet meer en respecteert me niet meer. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf een gelofte heb gedaan dat als heer Bubuza me helpt, ik over hem zal getuigen voor de wereld. Hij is een god op aarde, hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ontdekte dat mijn vrouw 7 maanden na ons huwelijk vreemdging, ik begon me af te vragen waarom ze me bedroog met haar ex-vriendje. Ze vroeg een echtscheiding aan en verliet het huis. Ik riep mijn vriend om hulp omdat ik haar niet aan hem kwijt wilde. Mijn vriend vertelde me hoe heer Bubuza zijn relatie met zijn betovering herstelde na 2 jaar uiteenvallen, dus ik sprak met heer Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211. Hij antwoordde en zei dat mijn vrouw bij me terug zou komen, smekend op haar knieën voor vergeving. Ik deed wat hij opdroeg. Het was precies 24 uur nadat heer Bubuza klaar was met het uitspreken van de spreuk en mijn vrouw begon me te bellen en me te smeken om te vergeven en haar terug te accepteren. We zijn nu gelukkig samen. Lord Bubuza is een GOD op aarde, hij heeft met zijn betovering geluk in ons huis gebracht. Ben je diepbedroefd??? Neem contact met hem op via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen