zaterdag 12 juli 2014

waarom ben ik gay en jij niet

De vraag die veel mensen/holebi zich zelf afvragen is. waarom ben ik wel homo en jij niet? waarom ik? waarom mijn kind? waardoor word je homo?

Veel vragen die door vele mensen worden afgevraagd en eigenlijk is er maar een echt goed antwoord namelijk je bent zo geboren. Hoe kan het dan dat ik wel gay ben en zij niet of hoe kan het dat mijn zoon wel gay is en mijn anderen zoon niet.


ten eerste wil ik zeggen gay ( transgender ect) zijn is geen keuze. De gemiddelde gay wil na zijn ontdekking eigenlijk helemaal geen gay zijn. Zelf wou ik het ook niet als er een pil was had ik hem direct genomen er bestaat alleen geen pil/ therapie die je kan helpen. Het is gewoon wie je bent en dat zal je moeten accepteren. Als je ouder word en aan het einde van de pubertijd zit dan vinden de meesten holebi het niet meer zo erg en hebben ze een gewoon/gelukkig leven.


wie of wat bepaald dan dan ik gay ben?

niemand bepaald of jij ( of uw kind) gay is. uit vele onderzoeken is gebleken dat homosexualiteid al heel vroeg tijdens de zwangerschap ontstaat. In het begin van de zwangerschap word bepaald of jij een jongen of een meisje word dit word bepaald voor het testosteron hormoon dit hormoon bepaald ook je seksuele voorkeur.

een voorbeeld 
Stel je voor je bent een hetero vrouw dan heb je 95% vrouwelijk en 5% mannelijke hormonen. Ben jij een lesbische vrouw bent is de verhouding bijvoorbeeld 40%man en 60% vrouwelijk. dit percentage is voor elk mens anders.

.
 bron: http://users.telenet.be/tscheldt/624.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten