zaterdag 6 september 2014

Ben ik lesbi?

IL | So You're EnGAYged, A Gay Wedding Blog
Bron
Ben ik lesbi? Dat is een vraag die heel veel mensen zichzelf weleens hebben afgevraagd. Zelf heb ik het mij ook al eens afgevraagd wel vaker zelfs. Wel of geen lesbi? Hoe weet ik dat nou? Dat zal ik jullie eens vertellen 


vraag jezelf af.....

  1. Kijk ik vaker na mannen of vrouwen?
  2. Als ik verlieft ben op wie word ik dat (kan ik worden)?
  3. Als je moet kiezen met wie ga je dan liever op date?
als het antwoord 3x vrouwen is. dan mag ik je waarschijnlijk feliciteren met lesbi zijn. ( voor jongens is het natuurlijk anders om)




Op internet zijn er heel veel testen voor te vinden maar deze zijn nooit volledig betrouwbaar. Je weer het pas echt als je verlieft bent op een meisje en eventueel geƫxperimenteerd met een meisje/vrouw. Verder is het een gevoel dat niet echt uit te leggen is.


ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten. Verder wens ik jullie heel veel succes met jullie met het ontdekken  





3 opmerkingen:

  1. Het is altijd even kijken op wie je valt. Sommige personen komen er pas achter als ze al 20 jaar getrouwd zijn. En daar is helemaal niks mis mee :) Vaak is het niet zo makkelijk als alleen op deze vragen te antwoorden, het gaat om het gevoel dat je krijgt :) En een beetje experimenteren, daar is ook niks mis mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de reactie.

      Ik ben het met je eens dat het een gevoel is en dat je het niet kan weten door jezelf die drie vragen te laten beantwoorden. Door jezelf die 3 vragen af te vragen kun je wel voor jezelf duidelijk maken of je eigenlijk wel gevoelens heb voor een bepaald geslacht hebt. Maar gevoel geeft natuurlijk de doorslag.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de reactie.

    Ik ben het met je eens dat het een gevoel is en dat je het niet kan weten door jezelf die drie vragen te laten beantwoorden. Door jezelf die 3 vragen af te vragen kun je wel voor jezelf duidelijk maken of je eigenlijk wel gevoelens heb voor een bepaald geslacht hebt. Maar gevoel geeft natuurlijk de doorslag.

    BeantwoordenVerwijderen