zaterdag 11 april 2015

Hoe kom je in contact met anderen lesbisch

Waar zitten die gay's toch? Ik wil ook date net zo als me hetero vrienden ? Waar vind ik een leuke vriendin? Waarom is er niemand in mijn omgeving gay? Ben ik dan echt de enige hier die gay is? 1 op de 10 mensen heeft gevoelens voor het zelfde geslacht.  Maar nu zie ik je denken waar zitten die mensen dan want ik ken er geen. Dus waar zijn die gay's in dit artikel ga ik een paar plaatsen met jullie bespreken 


internet


Internet, misschien denk je dat is toch helemaal niet veilig. Internet is natuurlijk niet altijd veilig maar het is ook niet gevaarlijk als je op de goede site zit Bijvoorbeeld Jong&Out is een site voor jongeren tot & met 18 jaar. Na dat een lid 19 is geworden word zijn of haar account verwijderd. Dan heb je ook nog de site exspreszo deze site is voor jongeren tussen de 14 en de 29. Deze site is iets minder veilig maar het is helemaal niet gevaarlijk als je zelf een beetje oppast. Het voordeel van internet is dat je zelf een deel anoniem bent en dat je alleen mensen tegenkomt die ook LHBT zijn. Het kan ook zo zijn dat je via internet iemand leert kennen die je eigenlijk al kende van school of viavia.


Jong&out ( link )

Zelf heb ik ook een lange tijd op jong&out gezeten ongeveer vanaf mijn 13de. Ik vond dit een leuke site waar ik niet alleen veel gay mensen heb leren kennen. maar ook een site waar onderling problemen besproken konden worden over dit onderwerp. Niet alleen hier om vond ik het een goede site maar ook omdat er op jong&out vooraf een leeftijd controlen plaats vind  hierdoor weet je zeker dat iedereen onder de 19 jaar is. Iets dat ik zelf heel prettig vond is dat je jong&out profiel alleen open staat voor mensen die zelf lid zijn, niemand anders kan jou vinden. Ook vind ik het heel goed dat Jong&out eens per maand een meeting organiseert waar je gratis heen kunt gaan.


Exspreszo ( link )

Exspreszo is een site waar zowel nieuws over gays opstaan, een forum aanwezig is en een dating's mogelijkheid. Binnen het stukje daten heb je een account nodig dit is binnen 2 minuten geregeld. Dan kun je meteen een ''zooitje'' plaatsten een zooitje is een soort van advertentie waar je kort iets over jezelf verteld en over wat je zoekt. Daarna kan elk lid daarop reageren door een berichtje te sturen na jouw account. Op deze manier heb ik zelf ook aantal leuke mensen leren kennen.



gaycafe's & feesten 

Een café voor LHBT'ers is natuurlijk erg voor de hand liggend want vrijwel iedereen heeft er eens van gehoord. Dit is natuurlijk een leuke mogelijkheid om mensen te leren kennen.




anderen plaatsen

Er zijn natuurlijk nog veel meer plaatsen waat gays rond lopen. In grootte steden zijn er bijvoorbeeld sportverenigingen waar alleen maar LHBT'ers komen. Je komt ook gay's tegen in het dagelijkse leven zonder het door te hebben. Mijn advies is niet zoeken maar gewoon op de juiste plaatsen zijn.




Weten jullie nog plaatsen waar je anderen lesbisch homo's bi's of transgenders tegen komt ?



1 opmerking:


  1. Do you need a credit/financial help for your business, mortgage, rent, personal loan, loan for a car or buy a house or even tuition fee for your child? We offer funding at a very low interest rate of 2.5%. All interested Applicants are to contact us via email;mikemorrisfinancegroup@gmail.com with the below information

    BeantwoordenVerwijderen