vrijdag 31 juli 2015

Een momentje uit mijn leven- Alweer augustus

Alweer augustus, licht het aan mij of gaat dit jaar echt heel snel voorbij, over vier maanden is het gewoon al weer december. En dat bekenden niet alleen gezelligheid, maar ook de goede voornemens Heb jij je er aan gehouden? en lukt het nog steeds?

Zelf heb ik de meeste voornemens die ik in december had bedacht gewoon volgehouden. best knap vind ik zelf. want meestal denk ik ach dat doe ik morgen wel of volgende week.


Momenteel is mijn leven vrij rustig geen examens meer, en ik heb al heel veel zin in me nieuwe opleiding. Maar eerst nog even genieten van me vakantie en vrije tijd. Deze vakantie wil ik mezelf leren om echt te genieten van de kleine dingen ( nu ik dit schrijf is het veel eerder volgende maand vertel ik jullie of dit gelukt is)

verder heb ik zelf niet zoveel meegemaakt deze maand en jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten