zondag 5 april 2015

Een mommetje uit mijn leven - Geslaagd

En ook deze maand is weer voorbij gevlogen het ging zo snel. Deze maand besefte ik mij dat het school jaar er al bijna op zit nog maar 8 weken stage lopen :O. Dit schooljaar ging heel snel voorbij en dat betekend ook een einde aan mijn mbo opleiding van de bakkersopleiding en als het goed is ook mijn diploma. Daar kijk ik heel erg na uit. Gaat voor jullie de tijd ook zo snel?





Deze maand heb ik niet zo veel meegemaakt, volgens mij zeg ik dat elke maand. Maar deze maand heb ik niets meegemaakt met betrekking op het leven als lesbi. Ik kreeg wel op 10 maart de uitslag van mijn brood examen. en zoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik GESLAAGD. Nu de rest van mijn examens nog.  Maar dat komt wel goed (hoop ik).


Ik heb deze maand wel een aantal leuke idee tjes opgedaan qua onderwerpen maar daar ga ik nog niet al teveel over vertellen


Hoe was jullie maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten