vrijdag 19 december 2014

Hoe versier je een meisje?

... Mi - Sparkle
Bron
Hoe versier je een meisje? Kan ik zomaar een meisje versieren? Is het raar als ik haar versier? Moet zij mij niet als eerst versieren? Goede vragen ik heb er wel een aantal tips voor die ik hier met jullie deel. ( succes is niet gegarandeerd  )


Stap 1, Als eerste zou ik als ik jou was eerst gaan onderzoeken of zij op vrouwen valt. Als dit het geval is dan kun je verder met stap 2, is dit niet zo dan raad ik je af om haar te versieren want dan is het hopeloos. Het kan ook zijn dat zij het zelf niet weet dan kun je nog hoop hebben en haar helpen met ontdekken

Stap 2, Ze valt op vrouwen dat is een goed teken, maar je bent er nog niet probeer haar aandacht te trekken. Zie je haar staan? kijk haar dan even, net iets te lang aan terwijl je lacht.

stap 3, Als je merkt dat ze terug lacht en het leuk vind kun je contact met haar maken, stel je voor als je haar nog niet persoonlijk kent. Probeer een gesprek te voeren met haar en vooral niet teveel te praten over negatieve dingen en ook niet negatief over je ex praten. probeer een gemeenschappelijk onderwerp te vinden. Geef haar tussendoor een complimentje en als je er een terug krijgt omvang hem met open armen.

Vind ze het gesprek niet leuk of zelfs saai en toont zij geen intresten in jou dan kun je het gesprek beter stoppen dan vind ze jou waarschijnlijk niet zo leuk ( of ze heeft gewoon een slechte bui)

Stap 4 Heb je een leuk gesprek gehad en voelt het goed, toonde zij ook intresten in jou dan kun je haar nummer vragen zodat jullie eens kunnen W'appen.


Nu heb je haar nummer in je bezig, en nu? 

Dingen die je beter niet kan doen

1. Ga niet teveel app'e en ook niet te snel
2. Dring je niet op aan haar
3. Zeg vooral niet dat ze je nergeerd of dat ze moet reageren op jou

Dingen die je wel kan doen

1. Een gezellig app gesprek voeren
2.  Wil je graag naar die nieuwe film vanavond? Vraag haar mee
3. Stuur s'morgens een lief sms'je waarin je haar goede morgen wenst of stuur haar s'avonds een sms waarin je haar een fijne nachtrust wenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten