zondag 23 november 2014

Geen internet!!

Geen internet!!

Woensdag begon ik met een artikel en mijn eerste zin was. Er zijn geen smoesjes of redenen waarom je geen tijd had om een artikel online te zetten. Alleen Donderdag ( 13 november ) middag is onze router kapot gegaan van het internet. Wat een gedoe zonder internet je kunt eigenlijk niets meer je kunt niet meer in je mail niet w'appe je kunt niets Google en je kunt eigenlijk niets meer. Op dat moment besefte ik me dat ik wel degelijk internet verslaaft ben. En hoe afgesloten je je kan voelen zonder internet want je kan niet appe en skype terwijl ik dat toch elke dag een paar uur doe als ik er zo over denk. ( ik heb wel een internet bundel op mijn telefoon maar mijn 200 mb waren er zo doorheen)


Het punt is dus dat ik geen internet heb waardoor in niet aan mijn blog kan werken. De artikels staan klaar

maar ik kan ze niet online zetten. Mijn excuses daarvoor
Ik hoop dat jullie het begrijpen. ( Nu ik geen internet heb kan ik wel artikels maken alleen type ik ze in word als ze op mijn blog staan kan het zijn dat het lettertype en kleur afwijken.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten