zondag 31 augustus 2014

Een momentje uit mijn leven - heringeringen - extra



Vandaag is mijn laatste vakantie dagje en ik was eens aan het denken over leuke momenten op de basis school. Terwijl ik daar over dacht viel het me te binnen dat ik al heel jong lesbische
 trekjes vertoonde en ik ga de 
leukste vertellen.  



Het eerste dat mij binnenviel

Het eerste verhaaltje is het verhaal dat ook het langste geleden is. Ik denk dat ik toen een jaar of 4/5 was. Toen vroeg ik aan mijn moeder waarom mensen elkaar kusjes gaven haar antwoord was dat doen mensen die van elkaar houden. Wat daar mijn antwoord op was weet ik niet meer. De dag erna waren wij aan het buiten spelen op het schoolplein en toen gaf ik een vriendin een kusje. Ze keek er heel moeilijk bij en ze kon het niet waarderen.


het tweede dat mij binnen viel   

Hier was ik een jaar of 7/8 volgens mij. In de straat waar ik toen woonde kwam nog een meisje wonen. Ik was meteen bevriend met haar en die paar weekjes wou ik altijd na haar toe en altijd met haar buitenspelen. Zelf in de middagpauze van school stond ik voor het school hek na haar te zwaaien en te roepen. ( haar basisschool lag tegenover de mijne) Ik denk dat dat onbewust mijn eerste echte verliefdheid was.

    
Dat waren mij 2 leukste herinneringen hebben jullie nog leuke herinneringen. Hebben jullie ook leuke herinneringen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten